CHARAKTER LOKALNY
Responsywność i siła wsparcia Serwisu Haulotte czerpią swoje źródło w lokalnym charakterze i pełnej zaufania współpracy z klientami. Prawdziwie partnerska sieć obsługi technicznej, w skład której wchodzą wysoko wykwalifikowani eksperci z pięciu kontynentów, gwarantuje najlepsze warunki użytkowania posiadanych maszyn.
Wsparcie telefoniczne
Klient może zwrócić się ze swoim problemem, dzwoniąc do Serwisu Haulotte czynnego w wydłużonych godzinach — konsultanci dostosowują się do potrzeb klienta, oferując komunikację w jego języku oraz śledzenie postępów sprawy. Eksperci techniczni biorą pod uwagę priorytety klienta i proponują rozwiązanie, udzielając natychmiastowej odpowiedzi lub planując wizytę specjalisty u klienta.
Wsparcie na miejscu
Działająca na skalę międzynarodową sieć specjalistów Serwisu Haulotte oznacza niezwłoczne przywrócenie operacyjności oraz maksymalne skrócenie czasu przestoju maszyny wywołanego awarią. Doświadczenie specjalistów i sprawny przepływ informacji w Serwisie Haulotte pozwalają szybko przywrócić pełną sprawność eksploatacyjną maszyn.
Warsztaty
Warsztaty Serwisu Haulotte wyposażone są w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia każdego rodzaju naprawy, pełnej diagnostyki oraz kapitalnego remontu maszyn.
Innowacyjne narzędzia
Ta wyszukiwarka danych technicznych stanowi unikalne narzędzie na rynku podnośników koszowych. Zainspirowana technologią Google wyszukiwarka Grupy Haulotte zawiera wszystkie dane techniczne każdej z maszyn Haulotte (instrukcje konserwacji, demontażu itd.), dając klientom prawdziwą autonomię działania. To pełna przejrzystość relacji z klientami.
Dostępny całodobowo, przez 7 dni w tygodniu system generuje kody bezpieczeństwa dla wizyt ekspertów, kontrolując szkolenie i udzielanie uprawnień odpowiednim osobom. Nadzorowana autonomia — zapewnione bezpieczeństwo.
Kontakt do Działu Serwisu:
+48 22 720 54 61
+48 22 720 53 86
czesci@haulotte.com
serwis@haulotte.com